bajsattack

Sådär, nu är jag vaken igen. Vet inte riktigt när jag somnade, vågade inte titta på klockan.. men om jag gissar var den runt halv fyra. Är förvånandsvärt pigg just nu, men tröttheten kommer väl inom kort. Vincent var i alla fall så snäll och lät mig sova till 08.17 för att vara exakt. SÅ mycket bättre än 6.50 som är hans nýa rutin. Så jag blev glatt överaskad.

OKEJ, andas..! Fick precis ta hand om en bajsattack. Överfull BAJSblöja och massa bajs på soffan, tackar igen mig själv för det smarta valet att välja skinnsoffa. Fick bli en akutdusch för Vincent och fram med våtservetter och rengöringsmedel för mig. För två år sedan kunde jag knappt ta upp hundskit, snacka om att ha blivit härdad!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!