Två lediga dagar till!

Morsning, Vincent somnade för natten igår, så skönt. Han vaknade dock ett par gånger. En gång ställde han sig i sin dörröppning och tittade på oss. Men han somnade snabbt om igen och fick en vällingflaska straxt innan tolv. Ingen sovmorgon till halv elva men till åtta i alla fall. Blev lite orolig när han vaknade till klockan två inatt när R kom in och la sig. Tog ett tag innan han blundade igen, men det gick vägen. Känner mig faktiskt rätt utvilad idag, hoppas det håller i sig.

Jobbångesten smyger sig på och har gjort det ett tag. Känns alltid jobbigt innan men väl på jobbet är det rätt skönt. På onsdag jobbar jag i två veckor och tre helger i rad! Sedan ska jag bara vara gravid och försöka ta det
lugnt, om Vincent går med på det, haha.

Dagens planer är ikea och eventuellt åka och hälsa på Atousa och nyfödda Angelina om det hinnns med! Imorgon kanske jag beställer kameran som jag så länge sucktat efter, på tiden? JAA!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!