Orka fylla år

Haha, vilken dötrist födelsedag. Om jag nu får vara lite bitter som vanligt. Vart tog all livsglädje och älska livet alla dagar i veckan vägen? Jag är tröttare än tröttast mest hela tiden och idag har vi väl typ gjort nada. Eller vi åkte ner till badet ett tag mitt på dagen men annars typ bara dött här hemma. Var meningen att vi skulle äta middag ute men det blev det inget av heller. WOHO! Alla är så tjurskalliga, inklusive jag. Har dock fått massvis med gratulationer och önskningar om en underbar dag. Tack för alla grattis men en underbar dag kan jag knappast kalla det. Men hade inte direkt räknat med att fira mig för den delen heller!

Får nöja mig med att dagen startade bra med sovmorgon och hoppas på att den slutar bra med god hemlagad mat och filmtittande.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!