konsten att inte somna..

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Planen var att somna med Vincent vid klockan åtta, men eftersom R skulle se fotbollen hemma så ville jag vara vaken och se den med honom. Tycker att det är så mycket mer spännande då han satsat pengar på matchen. Vi båda lägger oss för att natta lillkillen som typ vägrar somna, att ligga och stirra i taket och dra i våra ögonlock var betydligt roligare. Tillslut är det Vincent som har nattat oss istället, som tur var somnade han tid nog också. Bara det att vi vaknar upp 1½ timma senare och inser att det är halvlek och att konsum stängt. Fick bli ett samtal till pizzerian eftersom det kändes lagom kul att ställa sig vid spisen trött och irriterad. Jag hamnar alltid i något skumt mode när jag somnar sådär, allt går så trögt och jag känner mig apatisk. Jaja, hur som så blev det rubbningar i min plan..jag hoppas verkligen att jag kan somna trots min nap. Behöver verkligen vara pigg på jobbet imorgon.

Dagen bestod av shopping med mammsen, trevligt för mig och kul för Vincent att ha umgåts med mormor tre dagar i rad. Kommer bli lite tomt kommande vecka då de är på Rhodos!


Kommentarer

freja

kan kan jag väl.. men med en tvååring, en bebis på g och sparande till större lägenhet så känns det lite som ett slag i ansiktet att spendera 5 tusen som borde gå till sparande..



lär ju inte bli fett med cash när både jag och sambon ska vara barnlediga i ca 10 mån var.. man måste ju tänka lite så oxå? :/

23:25:47 / 2010-07-02 - http://stocktownstories.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!