Godmorgon!

Verkar bli en fin dag idag, hoppa det håller i sig. Ikväll blir det grillmys med lite vänner här hemma. Måste tacka Vincent för ännu en sovmorgon, idag gick vi upp 8.30! Ska börja städa i ordning lite här hemma nu för klockan 13.00 ska jag vara på MVC. Jag är inne i v.29 och har BARA varit på inskrivning på Mvc. Missade min tid sist, om jag ens fick någon. Så det ska bli spännande att äntligen få höra det lilla hjärtat slå!

Gårdagen var inte så händelserik, åkte till solna och träffade mamma en stund bara. Sedan blev det lite tennis sent på kvällen. Vi flyttade över Vincent till vagnen så fick han sova ute i friska luften. Inte mycket mer än så!

Längtar tills jag har min kamera så att jag kan uppdatera med lite fina bilder och inte bara tråkig text..håll ut!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!