sista minuten shopping

Måste klaga på hur jävla irriterande det är att min visdomstand satt igång att plåga mig igen. Kan den jävel inte bara få komma upp? Vad jag minns har det gått flera år sedan den började ta sig igenom tandköttet. Lagom till god julmat hurra! Blir väl soppa på julbordet för min del..............

Idag ska dom sista julklapparna handlas, har nog köpt till alla redan. Men Vincent ska få lite mer, bara för att han är det bästa som finns och lyckan man ser i hans ögon när han fått ett litet paket varje morgon är oslagbar. Kommer vara helt fantastiskt då de stora paketen ska öppnas. Men vet inte om jag vågar ställa fram alla paket under granen så de står där när han vaknar imorogon.. Han kommer vilja öppna alla direkt och bli så ledsen när han inte får det.´

Nu ska jag och barnen göra oss klara vid halv elva ungefär möter vi upp Atousa + hennes två flickor :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!