the bomb :)



Vi välkomnar lilla Evelina till släkten. Evelina är min brorsdotter och barnens kusin som vi inte visste fanns. Så oväntat men vi alla tar emot henne med öppna armar. Jag hoppas att hennes mamma låter oss finnas där för dem. Ska bli kul att träffa henne men förstår om man ska ta det rätt cool ett tag, ligga lite lågt. Brorsan träffade henne för första gången i torsdags efter att ha fått hem svar på ett faderskapstest. Men vi är ju så ivriga och glada trots att detta kom som en chock för oss alla. Herregud det är en liten människa, ett barn precis som mina. Ett barn är alltid något fint oavsett hur det blir till!!! Tänk att jag är faster, storasyster och mamma <3


Kommentarer

Anna

Vilken grej!!! Grattis faster =)

07:32:21 / 2010-12-06

Sanna - Gravid i v.28

Wow, det var verkligen en stor överraskning. Vad roligt! Grattis! Supersöt tjej. :)



Jag använder mig inte av msn längre, har inte gjort på väldigt många månader. Men vi har ju varandra på fejjan. :)



09:48:07 / 2010-12-06 - http://saaanna.blogg.se/

farmor

Tänk vad kul nu har jag helt plötsligt 3 barnbarnsbarn-. Roligt att få träffa alla 3 nästa gång jag kommer söder över. Och så lilla Leon så klart. Kram till Er alla. Hälsa Michel att farmor tycker det är mysigt att även han blivit pappa, och att han gjort Stefan till farfar också. Kram.

17:39:46 / 2010-12-06



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!