Snart BVC

Vincent klättrar på väggarna och är så grinig mest hela tiden. Han har varit febrig under helgen och febrefri men hängig nu senaste två dagarna. Inget dagis och ingen aktivetet, mest film och lek här hemma. Jag är också extremt rastlös så jag förstår honom. Nu sover båda barnen iaf och jag ska plocka här hemma som vanligt. När de vaknar är det dags att ta oss till BVC, lillan ska på två månaderskontroll. Tänk att hon är två månader om fem dagar, helt otroligt. Gäller att ha framförhållning nu så att vi inte kommer sent, igår tog det en kvart att få på Vincent en jacka när vi skulle över till affärn. Ungefär så arg går han runt och är, jag får inte sitta där jag sitter, lillasyster få inte ha filten, vovve får inte sova i sängen... osv osv

jaja nu ska det städas!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!