39,1'C

Godmorgon, sjukstuga här. Vincent somnade och fick sova i våran säng i natt, kanske lika bra eftersom han vaknade med 39,1 graders feber och skrek efter mig. Kokhet var han och låg och brändes mot mig. Inte ok att gå upp kl. 05.45 om det  inte är på grund av sjuka barn. Men vi gick upp och Vincent plaserades i soffan och fick en alvedon, mjukishunden, dagens paket, välling och bäddades ner med sitt täcke. Så nu ligger vi här och glor på barnprogram, skönt att jag har en dotter som älskar att sova. Känner mig till och med utvilad!


Jaha nu har Vincent slocknat här bredvid mig.. kanske ska somna om en timme om jag kan..


Kommentarer

Ciccie

Stackarn som är sjuk!! Hoppas Vincent kryar på sig!! Kram på er

06:49:28 / 2010-12-03 - http://ciccie.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!