Sjukstuga

Godmorgon! Det gick bra på vårdcentralen igår, skulle avvakta lite till och åka in om han fick feber. Bara det att Vincent nu har blivit smittad av R och börjar bli dunder förkyld. Hoppas det går över lika snabbt som det kom, inge skoj alls för lillkillen. Konstigt att jag verkar ha klarat mig? Eller så bryter det ut vilken dag som helst. Lagom till massa inplanerat, på tosdag skulle Jossan och jag ha myskväll. Fredag besöka pappa på sjukhuset, Lördag = jobb, på söndag är det både dop och födelsedagsmiddag så det är inte lägligt att bli sjuk nu, inte alls.

Blev en snabbis till Centrum igår eftermiddag och det inhandlades två par jeans och ett par mjukisar till Vincent. Orkade inte gå i fler affärer än HM och Dinsko, så det fick räcka för dagen.

Idag ska min pappa eventuellt donera sin njure så jag håller tummarna för att allt ska gå bra!!!! Börjar bli lite orolig nu när klockan närmar sig operation... :/


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!