MVC idag :)

Time to clean up, hittar inte min mobil och golvet är prickigt. Kan det vara en buse som gömt den eller är det jag som är virrpannan själv. Håller på nere i tvättstugan idag istället eftersom det inte blev av igår. Kör dock bara två maskiner, jag har ju inte bokat tid. Men imorgon storstugan bokad, men av någon anledning missar jag alltid mina bokade pass. Medans vi väntar på att maskinerna ska bli klara där nere damsuger jag och plockar här uppe. Vincent hjälper till lite och känner sig duktig, men rätt vad det är så kör han en totalvändning och tar fram allt som jag tar bort. Ibland är det inte lätt städa med småbarn i närheten. Så fort tvätten är inne i torkskåp och torktummlare blire vila, sedan en snabb lunch. Funtar på att köra blodpudding idag igen eftersom Vincent älskade det igår (Men robban sa att jag inte får ge honom sånt äckelpäckel, opsi).

Klockan 13.00 har vi tid hos min barnmorska, tänk att det nu var nästan tre veckor sedan vi var där sist. Tiden rullar på och snart har vi våran tvåa. Ska bli spännande att se hur hjärtljuden och sf måttet ligger! Men bäst av allt är att höra ljudet från sitt barn hjärta, det är så mysigt och verkligt. Jaja, mer om det senare..

 


Kommentarer

My

Lycka till på Mvc =)

11:12:01 / 2010-08-12 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!