Lina 21år, skrikfest!

Grattis till Lina som fyllde 21 igår! Eftersom jag kom direkt efter jobbet köpte jag med mig blommor och choklad. Gick förbi hemma hos mamma som bor på samma gata för att fixa mig lite först. Sedan ringde jag R och bad honom komma och lämna min snuttegullepluttälsklingskille. Det var väl en nitlott kan man säga, han var inte alls på bra humör och skulle BARA göra tvärtemot vad man sa och skrika. Det blev ju inte direkt en lugn stund för mig som redan var dundertrött efter jobbet. Höjdpunkten var då Vincent matade Linas hund med lasagne, det tyckte han var kul och spännande, så han stod stilla på samma ställe ett tag. Vid åtta var det dags att rulla hem, det funkade inte riktigt med Vincent och jag ville låta de andra slippa en skrikunge en liten del av kvällen i alla fall. MEN jag är så glad att jag fick tid med honom och det känns lättare att åka iväg till jobbet idag, dessutom är han nog vaken när jag kommer hem, WOOOH!

Snart hämtar min pappa upp mig och kör mig, dags att klä på siog kanske.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!