Vincent <3 fattigariddare

Godmorgon!
Vincent har precis fått frukost, den bestod av fattigariddare med kanel och lite äppelmos. Det gick hem kan jag säga. Ska väl själv trycka i mig något, annars mår jag illa lätt. Dagens väder är väl inget att hurra för så jag passar nog på att storstäda. Om jag har tur hinner jag med en sväng i tvättstugan också. Blir eventuellt ett litet avbrott mitt i allt för att träffa finaste lillebror. Dock får inte Vincent vara nära eftersom han är så snorig så kanske blir en promenad eller kaffe i centrum
. Har inte kunnat träffa lillebror så mycket som jag velat, blir lite skevt när man själv har barn. För er som inte vet så fick jag en lillebror den 15/2 på min pappas sida, lilla fina Leon. Så man är numera stolt STORASYSTER & MAMMA!


Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

det lätt gott, förstår att vincent gilla det...vincent reagerar inte på kanel ? ger jag liam kanel blir han alldeles röd runt munnen, det är ju en sån stark krydda =)

kram

09:08:23 / 2010-04-08 - http://grese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!