Ge oss sol och värme

Måndag och ny vecka, jobbhelgen är över och den gick snabbt. Tycker att alla dagar går extremt snabbt, snart ligger jag där igen och klämmer ut en bebis. Funderar som sagt starkt på att inte veta vad det blir tills stunden är kommen.
vad tycker ni? Är ni för nyfikna för att vänta?

Känns lite bittert att den här morgonen inte alls är som de i helgen. Då vaknade jag av skinande sol och drog upp persiennerna och såg en klarblå himmel. Men det lär ju ta sig, skulle bli en varm och härlig dag. Mamma ska komma förbi och mysa med oss, hade tänkt tvätta.. Men eftersom jag lever i en förvirrad bubbla så har jag såklart glömt boka tid. Blir en sväng i spontanis i alla fall. Och förhoppningsvis en lunch ute i solen!

Nu ska det göras frukost till oss och fortsätta glo på vakna med the voice. Kul att Sanna Bråding ersatt Josefine under veckan.  


Kommentarer

My

Jag tycker inte ni ska kolla upp könet :D Låt det bli en suprise =)

10:45:32 / 2010-04-26 - http://mys.blogg.se/

farmor

Jag är nog lite nyfikan .Såg i en tidning idag ett litet udda flick namn vad sägs om MILDA THERES CONDE. Har aldrig sett det namnet förut är tydligen ett väldigt gammalt namn.ELMA är också ett samt DISA gamla namn alihop. Kram farmor.

15:26:29 / 2010-04-26



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!