Ursäkta röran jag bygger om..

Som ni ser har jag gjort om lite här, det duger så länge. Men måste finslipas och eftersom jag inte är så bra på alla dessa koder så orkar jag inte fortsätta nu. Blir helt virrig och lär väl förstöra allting snart. Förstår inte hur vissa kan vara så otroligt duktiga på webbdesign.

Det blev en kämpig nattning ikväll. Vincent var så trött men skulle promt strunta i att sova. Vi började vid klockan åtta och kvart i tio somnade han. Det var väldigt påfrestande och jag är glad för att det är ytterst sällan detta händer. Så här sitter åter igen en trött och sliten mamma med världens huvudvärk. Jag måste verkligen börja käka de där järntabletterna men det är inte kul när de sätter stopp på hela tarmsystemet. Så ska man vara ständigt trött med huvudvärk eller forstoppad..det är frågan. Alternativt käka tabletterna och komplettera med massa linfrö och katrinplommon. Nog om mina besvär, haha.

Imorgon bär det av mot Solna till öppnaförskolan. Våran mammagrupp har anordnat en säkerhetskurs så det får vi inte missa. När jag kommer hem ska jag försöka slappa och ladda inför en jobbhelg!


Kommentarer

Finni - Elliotts morsa

Haha det är verkligen svårt detta med designen! Man blir verkligen snurrig. Tycker dock att du fått det jättefint :)

07:54:15 / 2010-04-23 - http://mammafinni.blogg.se/

My

Din blogg ser bra ut redan nu, det blir bra.

Jag kanske kan hjälpa dig om det e nått med nån kod eller så. Kramis

10:29:21 / 2010-04-23 - http://mys.blogg.se/

farmor

Bloggen är fin och magen ser gullig ut. Kram från farmor.

19:14:17 / 2010-04-23



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!