När solen skiner känns alla problem så långt borta.




Vilken härlig dag det har varit. R's kompis kom förbi imorse och joinade oss på altanen. Vi lagade en god lunch och satt och njöt av det fina vädret. Det var till och med så varmt att killarna tog av sig till bar överkropp. Så skönt att altanen ligger näst intill vindstilla och att solen ligger på från morgon till sen eftermiddag! Nu minns jag mycket väl varför vi köpte den här lägenheten. Ingenting har ju gått så snabbt som vi önskat och det har väl varit en del sura miner. Men nu kan vi bara njuta och vara så nöjda med stället vi bor på. Känns underbart att känna så. Jag känner glädje då jag tänker på hur mysigt jag och Vincent kan ha, även de dagarna vi bara är hemma.
 
Efter en dag i solen tog jag och Vincent en dusch/bad.. Jag duschade och Vincent badade. Eftersom badrummet är så litet köpte vi en duschkabin med badkar i. Sedan glodde vi lite på webbtv och vilade och väntade in finbesök. Becka och Sasha kom över med thaimat och sällskapade lite med oss.



Nu ska vi krypa ner och kolla på film, jobbar imorgon!



Kommentarer

Nicole - mamma till C

skönt :)

22:35:52 / 2010-04-05 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!