Min älskade hemnes byrå

Dags att pusta ut? Ne, skulle inte tro det. Vincent sitter och äter middag, det blev lite sent för honom. Har haft noll koll på tiden idag. Nu är jag i alla fall klar nere i tvättstugan, hade glömt sätta på en maskin i den bokade så fick bli spontanis också. Tvättmedel och sköljmedel tog slut så det blev inga mer maskiner idag, skönt det. Men tro inte att jag får ta det lugnt för det. Det ska skruvas möbel för fulla muggar. Fick min efterlängtade underbara fina byrå till sovrummet idag. Har varit störtsäker på att det är just den vi ska ha, men vi har inte haft råd så den har fått vänta.. å vänta.. å vänta. Men nu fick vi den i påskpresent utav Vincents farmor, TACK SNÄLLA!!! Jag är så glad, nästan som ett barn på julafton, haha.


IKEA - HEMNES BYRÅ



Vill även ha påslakarnet, fatet och lampan! Vitt och romantisk stil :)

Klicka för större!


Kommentarer

Finni - Elliotts morsa

Nä precis! Jag är helt mosig i huvudet dessa dagar. Har försökt lägga smöret i brödlådan och ett tomt glas i kylskåpet, ett antal gånger :P



Ojojoj förlåt det visste jag inte! Hooppas det var lugnt nu ändå :)



Nu ikväll har han varit kolugn och jätteglad så jag vet inte vad det är som spökar i magen på honom. Så jobbigt när man inte kan göra något!

20:48:35 / 2010-04-08 - http://mammafinni.blogg.se/

Emilie- Mamma till Liam

nu vet jag inte om min son råkade skicka iväg min halvskrivna kommmentar här medans jag torkar spyor från hunden. hummm

jag börjar om....byrån är jätte fin, jag ska också snart inreda vårt sovrum då ska allt gå i vitt och vitlaserat, så himla stilrent och snyggt.



jag har aldrig tänkt på att liam kan få keso som mellanmål, jag älskar keso så det är ju jätte bra. =)

kram

10:32:36 / 2010-04-09 - http://grese.blogg.se/

Jenny

Kommer lampan på byrån också från IKEA? Älskar vitt :)

07:05:24 / 2011-03-29 - http://jennyfilipsson.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!