Middagsgäster

Åhoj, vilken dag det har varit. Mamma kom förbi vid halv elva tiden ungefär, lekte lite och tog lite att äta. Sedan knackade Pappa, Sussie och lillebror på dörren, så de kom in en snabbis. Sedan bar det av på en långpromenad för min och mammas del, Vincent var självklart med han också. Det blev två par skor till Vincent då vi kom fram till våran destination. Två likadana skor i olika storlekar eftersom jag diggade dem. Just nu har han storlek 22 men inom kort storlek 23, så det blev alltså båda!

Väl hemma igen så får mamma brådis till tåget, Vincent somnade så jag passade på att städa lite. Det är alltid i behov av städning när man har en ettåring. Äre inte bulgur eller mjöl så är det leksaker överallt. Straxt där efter kom R hem från jobbet och med sig hade han våran nya gasolgrill. Så nu står den och ser fin ut där ute på altanen. Runt sex tiden kom Becka och Sasha hit för att äta middag, de stod för kött och dryck och vi för lite annat (Var ju tvugna att änvända grillen för första gången). Kul när man kan göra veckodagarna till lite mer än just vardag, så besök upskattas alltid! Speciellt idag när kvällen har avslutats med att betala massa tråkiga räkningar. 


Btw så ringde R's mamma och påminnde mig om att Vincent måste ha ett pass (Åker den 12 maj). Det hade jag inte ens i tankarna, men det är ju självklart. Tur att någon hänger med, just nu är jag bara en gravid virrpanna. Så morgondagens uppgift är att åka till Solna polistation och fota och ansöka om pass till lillkillen. Dags att sova nu kanske, vill inte vara allt för sliten imorgon....


Natti nattii





De här skorna fick Vincent idag!


Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

ohhh gud så fina dom var, köpte du dom på skopunkten ? dom såg inte jag när jag var där, haha ja de växer fort nu de små liven, liam har fortfarande stl 21 men han växer snart ur det tror jag...växer ju fortare än ogräs nu.

07:42:27 / 2010-04-27 - http://grese.blogg.se/

Tossan

åååh dom va heta , jag vill haaa ..haha vart är dom från ?

08:49:58 / 2010-04-27 - http://metrobloggen.se/babyfashionhouse



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!