Mammas duktiga älskling!

Det gick bra på Bvc idag, lite skrik efter sprutorna, JA det var till och med TVÅ! Tycker det är så jobbigt, har i hela mitt liv varit spruträdd. Så det gör lite ont i mammahjärtat när jag ska hålla fast honom och se de där hemska nålarna. Men vilken tur att de gör nytta i alla fall. Utöver sprutorna så gjordes en rutinkontroll Vincent är nu 81cm lång och väger 12,960kg, stooora killen!

Efter Bvc så tog jag en sväng inne på HM, hittar då ett par mammajeans som kostade 200:- istället för 500:-. Testar och de sitter perfekt, men kommer då på att mitt bankomatkort va med R på jobbet. Fick gå runt i väntan på min mamma i 2½ timma, med kurrande mage dessutom. Vägrade släppa ifrån mig byxorna eftersom jag inte fick lägga undan dem. Tillslut vart de mina, efter lååång väntetid. Som tur var sov Vincent i två timmar och vaknade precis när hans mormor kom. Sedan blev det lite käk och hemfärd, våran dag kort och gott!

Imorgon kommer finaste Becka hit och förhoppningsvis får vi besök av Nicole & Chloe också. Synd bara att det tydligen ska bli rusk och -2 grader. Alltså inget utomhusbus, trist!



Vägde mig på BVC idag, Har gått upp 1,7kilo på de här 16 veckorna. Har svårt att tro att jag kommer gå upp lika mycket som sist!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!