Inte den bästa dagen..

Alltså...... VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VÄDRET?!?!? Jag och Vincent gick ut i parken eftersom solen visade sig. Vi hann vara ute i MAX 5 minuter, sedan började det hagla...HAGLA WTF? Pricken över i:t på min extremt dåliga dag. Jag är har sånt dåligt tålamod idag och Vincent har bara sprungit runt och gjort hyss. Han är överallt där han inte får vara. Han springer och drar på de där satans spisknapparna och jag springer och drar av och säger ajajajaj, så får du inte göra. Så håller vi på. I och med mitt dåliga tålamod så får det mig att känna mig som en usel mamma. Eller när jag inte fick på Vincent skorna innan vi skulle ut, då ville jag bara gråta. Lägga mig på golvet så där platt som ett X, precis som Vincent gör allt oftare. Och vara det där lilla barnet igen som bara skriker "AAAAAAAAAAAAA" rakt ut.

Det är mycket möjligt att det är gravidhormonerna som spökar. Just nu sover det lilla monstret (på tok för sent, så det blir en sen kväll) och jag trycker i mig godis, så just nu är det rätt najs ändå. Jag hoppas att han vaknar på bättre humör!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!