Hoppas på en snabb månad

Känner mig som en soffpotatis, vill verkligen ta en vilopaus nu medan Vincent sover. Har skruvat ihop resten av byrån nu på morgonen och börjat vika och lägga in de fem ikeakassar med nytvättat. Måste passa på att göra mig iordning nu sista kvarten innan Vincent vaknar, ska in till odenplan. Min älskade morfar fyller år idag så vi ska åka dit och fira lite. Hoppas inte att Vincents förkylning smittar, den går ju aldrig över. Dags att sätta fart..

Lovar er mer bilder framöver, har bara varit så otroligt dålig på att fota!

Imorgon är det en månad kvar till en helt underbar händelse! Två dagar efter det åker vi till spanien hela familjen, ska bli så skönt.


Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

vad konstigt och komiskt att din morfar fyller år idag, hur gammal blir han ? Min morfar fyllde år igår nämligen och blev 81 =) hälsa grattis ;)



Vad är det som händer om en månad..nu blev jag allt nyfiken =)

16:06:24 / 2010-04-09 - http://grese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!