En jobbig natt

Sitter på jobbet och lunchrasten är snart slut. Bara att gå upp å jobba och se glad ut, missförstå mig inte.. jag tycker att det är skönt att komma iväg och jobba lite. Men bara det att natten varit den värsta på länge, Vincent brukar alltid sova jättebra. Men i natt var det något som inte stod rätt till, han vaknade varje timme och bara skrek. Annars brukar han alltid somna om och sova gott efter lite välling. Jag testade massera magen om det kunde vara den. Jag gav honom närdroppar mot teppan. Jag klappade på honom och sjöng lugnt. Han blev lugn och somnade in men fick ingen ro och vaknade efter några minuter igen. Då fick det bli vaggande i vagnen och det är möjligt att jag fick en timmes sömn innan han vaknade igen. Då var det samma visa igen fast i sängen. Han somnade runt fem imorse och sov någorlunda bra. Som tur var låg vi ända till klockan tio imorse, sedan var det dags för mig att göra mig iordning för jobb. Ska försöka sova tidigt ikväll!




Kommentarer

Tossan

det kan vara kindtänder typ ..Mirabelle har oxå börjat larva sig sådär :P haha

19:22:46 / 2010-04-05 - http://metrobloggen.se/babyfashionhouse



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!